[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507675282858{margin-top: 100px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Internet marketing

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507675289505{margin-top: 70px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Zašto vam je potreban online marketing? Klijenti kupuju proizvode o kojima imaju informacije. Proizvodi koji su nepoznati i nepopularni lako mogu biti odbačeni. Internet marketing je alat koji preko kog se javnost može informisati o vašoj firmi, uslugama koje nudite, i zašto ste baš vi najbolje rešenje za njih.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507677465624{margin-top: 100px !important;}”][vc_column width=”1/3″][vc_separator type=”transparent” thickness=”20″][vc_single_image image=”635″ img_size=”600×600″ qode_css_animation=””][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Vaši potencijalni kupci konstantno traže rešenja koje vi nudite. Postavlja se pitanje da li se vaši proizvodi ili usluge mogu naći na mestima na kojima su najtraženija?

Početak rešavanja ovog problema je u razumevanju puta kupca od faze gde je postao svestan vašeg brenda do faze gde kupuje vaš proizvod ili uslugu. Prvi korak je pravljenje digitalne marketing strategije gde će vaše usluge biti lake za nalaženje, a vaši korisnici usluga inspirisani da učestvuju u gradjenju vašeg brenda i raspoloženi da vas preporuče.

Budimo iskreni, online tržište danas je konkurentnije nego ikada. Potreban vam je digitalni marketing partner koji će razumeti put kupovine vaših klijenata, i koji može razviti internet marketing strategiju koja će vaš brend prestaviti kao “najbolje rešenje” na bilo kom mestu na kom vas vaši klijenti budu tražili: Google pretraga, društvene mreže, mediji ili email.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507677420443{margin-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Kako izgleda internet marketing kampanja?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507677397352{margin-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]Nakon izrade web sajta, i kreiranja sadržaja na njemu, pravi se detaljna marketing strategija sa marketing sadržajem (tekstualni, grafički i video sadržaj) i biraju se platforme za nastup. Prvi cilj je da vaš brend postane prepoznatljiv korisnicima. Nakon toga sadržaj se promoviše, mere se rezultati kampanje, i pišu se izveštaji o učinku kampanje.

Koje se platforme najčešće koriste? Što se tiče internet okvira to je Google (Google adwords kampanje), društvene mreže (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube, Pinterest). Kampanja može uključivati i izradu bilborda , televizijske ili radio reklame. Najbitnija stavka koja utiče na izbor platformi i celu marketing strategiju može stati u par prostih pitanja.

 

Šta vaši klijenti žele? Gde najčešće to traže?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507677412384{margin-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Kako korisnici najčešće traže usluge?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507677405551{margin-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Napravili smo malu anketu u kojoj smo pitali par ljudi kako uobičajeno rešavaju ovu situaciju. I evo odgovora koje smo dobili.

 

Potraga za najpovoljnijim bankovnim kreditom

 

Situacija: Odlučili ste da podignete kredit u banci ali niste još odlučili koju banku da izaberete. Šta je prva stvar koju ćete uraditi? Najčešći odgovor koji smo dobili je: kontaktirati svog prijatelja i pitati za preporuku. Zatim ću otići na Google. U telefonskom razgovoru sa prijateljem dobijate 1-3 preporuke. Da li donosite odluku samo na osnovu preporuke? Ne. Proveravate ostale opcije, jer želite da nadjete najkvalitetnije i najpovoljnije rešenje. Odlazite na Google da vidite šta druge banke nude. Naravno pogledaćete samo one banke koje su vam izašle na prvoj, eventualno drugoj strani pretrage. Na Googlu smo pronašli još 3 banke koje imaju povoljne kredite. To je ukupno 6 banki za proveriti. Da li se tu put traženja završava? Ne! Sledeći korak je da odlazite na internet forume, ili društvene mreže da bi našli šta su drugi korisnici tih banki rekli o tim kreditima, ili bankama. Da li su zadovoljni, da li preporučuju te banke. Nakon toga, donosite odluku koja banka daje najpovoljinije kredite.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507677430963{margin-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Šta vam mi nudimo?

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal”][vc_column_text]

Imajte u vidu da nije svaki način oglašavanja dobar za vaš biznis. Zato je i potrebno da angažujete profesionalca koji će sa optimalnim budžetom postići željene rezultate.

[/vc_column_text][vc_separator type=”normal”][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507675263853{margin-top: 70px !important;}”][vc_column width=”1/6″ css=”.vc_custom_1507567282178{background-color: #ebe7e6 !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1507674643036{margin-top: 70px !important;}”]

SEO

[/vc_column_text][vc_separator type=”transparent” thickness=”90″][vc_separator type=”transparent” thickness=”20″][vc_separator type=”transparent” thickness=”135″][/vc_column][vc_column width=”1/6″ css=”.vc_custom_1507569445567{background-color: #c9c9c9 !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1507675321139{margin-top: 70px !important;}”]

Google kampanje

[/vc_column_text][vc_separator type=”transparent” thickness=”70″][vc_separator type=”transparent” thickness=”40″][vc_separator type=”transparent” thickness=”90″][/vc_column][vc_column width=”1/6″ css=”.vc_custom_1507569523265{background-color: #89bbd3 !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1507675329574{margin-top: 70px !important;}”]

Facebook kampanje

[/vc_column_text][vc_separator type=”transparent” thickness=”70″][vc_separator type=”transparent” thickness=”40″][vc_separator type=”transparent” thickness=”90″][/vc_column][vc_column width=”1/6″ css=”.vc_custom_1507569563982{background-color: #9ad3de !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1507675340300{margin-top: 70px !important;}”]

Youtube kampanje

[/vc_column_text][vc_separator type=”transparent” thickness=”70″][vc_separator type=”transparent” thickness=”40″][vc_separator type=”transparent” thickness=”100″][/vc_column][vc_column width=”1/6″ css=”.vc_custom_1507569602470{background-color: #c0dfd9 !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1507675347391{margin-top: 70px !important;}”]

Bilbordi

[/vc_column_text][vc_separator type=”transparent” thickness=”90″][vc_separator type=”transparent” thickness=”20″][vc_separator type=”transparent” thickness=”135″][/vc_column][vc_column width=”1/6″ css=”.vc_custom_1507569671949{background-color: #b3c2bf !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1507675356737{margin-top: 70px !important;}”]

TV i Radio reklame

[/vc_column_text][vc_separator type=”transparent” thickness=”70″][vc_separator type=”transparent” thickness=”40″][vc_separator type=”transparent” thickness=”100″][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507677367519{margin-top: 32px !important;margin-bottom: 32px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Šta sve sadrži internet marketing plan?

[/vc_column_text][vc_column_text]

– Definisanje cilja marketinga, tj. ciljeva promocije na internetu

– Analiza tržišta

– Strategija marketing komunikacije

– Planiranje budžeta

– Kreiranje korporativnog identiteta kompanije

– Odredjivanje vremenskih rokova

– Dizajniranje promotivnih kampanja (Internet Media Plan)

– Kreiranje dodatnih marketinskih materijala i kampanja

– Izvršavanje promotivnih programa

– Merenje efekta marketinške kampanje

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”16307″ img_size=”full” qode_css_animation=””][/vc_column][/vc_row]