[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1507715796818{margin-top: 100px !important;margin-bottom: 32px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”669″ img_size=”600×600″ qode_css_animation=””][/vc_column][vc_column width=”1/2″]

Da li ste znali da je ukupan broj korisnika Facebook-a na svetu 1,59 BILIONA?
[vc_empty_space][vc_column_text]

Facebook u Srbiji u 2016

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

Facebook tržište u Srbiji je vrlo značajno o čemu svedoče i sledeći podaci:

– Broj  korisnika Facebook-a starijih od 18, u 2016 godini je 3 -3,5 miliona

– Broj ženskih korisnika starijih od 18 godina je 1,5 milion

– Broj muških korisnika starijih od 18 godina je 1,7 milion

– Broj aktivnih korisnika izmedju 13-18 godina je 410 000

– Broj aktivnih korisnika izmedju 19-30 godina je 1,5 milion

– Broj aktivnih korisnika izmedju 31-50 godina je 1,3 miliona

– Broj aktivnih korisnika izmedju 51-65+ godina je 340 000

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text]

Prednosti i benefiti Facebook oglašavanja

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1458515671062{margin-top: 50px !important;margin-bottom: 50px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Demografsko targetiranje

Facebook omogućava da detaljno profilišemo ciljnu grupu koja odgovara Vašem biznisu. Ciljnu grupu definišemo po godinama, lokaciji ili interesovanjima.

Velika vidljivost

Moguće je podesiti kampanju da vidljivost oglasa/reklame bude velika.

Merljivost učinka

Izveštaj facebook oglašavanja moguće je uporediti sa izveštajem prodaje i na taj način lako meriti isplativost kampanje i povračaj investicije (ROI).

Podizanje svesti kod klijenata

Dvosmerna komunikacija

Monitoring reputacije

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”670″ img_size=”600×600″ qode_css_animation=””][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1458513646791{margin-top: 32px !important;margin-bottom: 50px !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”656″ img_size=”600×600″ qode_css_animation=””][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Šta Vam mi nudimo?

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]Mi za Vas kreiramo strategiju Facebook oglašavanja:

– istražujemo tržište,
– pronalazimo odgovarajuću ciljnu populaciju,
– ističemo prednosti u odnosu na konkurenciju,
– kreiramo i dizajniramo oglase,
– vodimo kampanju,
– optimizujemo kampanju u skladu sa praćenim rezultatima,
– kreiramo i prilagođavamo „landing page” ili aplikaciju na koju vodi klik na oglas,
– vodimo Facebook stranicu,
– kreiramo tabove,
– tražimo materijal, dizajniramo postove i objavljujemo zanimljiv i relevantan sadržaj na stranici,
– optimizujemo strategiju nastupa u skladu sa rezultatima,
– vodimo profesionalnu komunikaciju sa korisnicima stranice i
– izrađujemo detaljne mesečne izveštaje.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]